Utorok 24.10.2017   oslavuje Kvetoslava zajtra pozýva na pivo Aurel

6889 podnikov 

Tvoj pivný sprievodca Slovenskom

Prestanete v prípade úplného zákazu fajčenia chodiť do podni

http://www.kamnapivo.sk/ankety/?id=33

 
Na Slovensku sa už dlhší čas diskutuje o zákaze fajčenia v podnikoch. Na jednej strane stoja majitelia, ktorí investovali do podniku svoje vlastné peniaze a dnes by vo vlastnom podniku boli výrazne obmedzení, taktiež sa obávajú znížených tržieb. Na druhej strane sú odporcovia fajčenia, ktorí vyhľadávajú nefajčiarske podniky a poukazujú na zdravotné riziká fajčenia. Ako by ste sa zachovali vy, v prípade úplného zákazu fajčenia?
Prestanete v prípade úplného zákazu fajčenia chodiť do podni (uzavretá anketa)
Do podnikov prestanem chodiť
  12%  
 188 hlasov
Budem chodiť menej, kávu vypijem doma
  20%  
 323 hlasov
Zákazom sa pre mňa nič nemení
  20%  
 313 hlasov
Po zákaze budem chodiť častejšie
  38%  
 599 hlasov
Do podnikov nechodím kvôli fajčiarom
  10%  
 157 hlasov
Počet hlasov: 1580
Začiatok ankety: 10.5.2008
Koniec ankety: 5.6.2008
Anketa je uzavretá.
Hlasovať môžeš v každej ankete jeden krát denne. Ak máš tip na zaujímavú anketu, napíš nám.

Diskusia

    Strana 1    
mopslik
baviť sa dá aj bez smradu   http://sockaren.szm.sk
v anglicku sa napríklad už strašne dlho nesmie fajčiť v podnikoch, a predsa majú všade plno... veď angličania sú známi tým, že trávia vela času v puboch. ked si chce niekto zapáliť, ide von. vnútri je super atmosféra, a človek sa nevráti domov celý zafajčený. u nás si treba dobre rozmyslieť čo si človek obleie večer von, lebo potom to už musí ísť hned do prania
5.6.2008, 13:15
Andrej
sodoma gomora
Kam to spejeme? Treba prestať vyhadzovať peniaze na výskum liekov proti rakovine a iným chorobám, vďaka ktorým sú plné nemocnice, sanatória, márnice a cintoríny. Sťažujeme sa na budúci nepriaznivý demografický vývoj a pritom chceme podporovať zdravý životný štýl. Naopak, mal by sa zaviesť zakáz nefajčenia, zákonníkom práce by sa mali zaviesť povinné fajčiarské prestávky - nefajčiari, pokial by počas nich odišli von na čerstvý vzduch by si ich museli nadpracovať. Poisťovne by mali zaviesť fajčiarske zľavy. Potom by sme sa nemuseli báť invázie dôchodcov do roku 2050 a mohli by sme isť ostatným štatom vzorom, pretože ako prvá krajina v Európe by sme po pár rokoch mohli znížit vek odchodu do dôchodku. Treba sa držať hesla, kto nesmrdi, nech nie je. Tých pár zarytých nefajčiarov
sa bude zháňať po nedostatkových fajčiarských sprejoch, ktorými sa budú snažiť kamuflovať to, že si za celý deň ani nepotiahnu, aby ich nezavreli do navykacích zariadení. Už sa teším, keď nebudem musieť každý druhý deň prať, naopak ľudia budú kupovať Taras Buľba aviváže ... No tabakový raj na zemi.
3.6.2008, 15:55, BA
jofo
o co ide
mam slušnú piváreň kde sa tiež fajčí , jeden čas sme vyskúšali a dali zákaz fajčenia , už pri dverách sa nám ľudia otáčali a povedali , že k nám chodiť nebudú ,pôjdu inde kde sa fajčí. A o čom boli kedysi krčmy? Ja si myslím ,že je lepšie ,aby ľudia nefajčili doma deťom pod nosom a radšej si pofajčili v krčme. Veď aj u nás sú podniky kde sa nefajčí. Máme právo si vybrať. Aj keby sa zvýšila spotrebná daň na cigarety , Slovač bude tak či tak húliť.To nebude nikomu vadiť,že ľudia budú stáť pred podnikmi a fajčiť?To bude vizitka!V Nemecku už skrachovali viaceré podniky kôli tomu,ale nám to aj tak všetci prajú! Lebo my sme hovadá , lebo sa u nás pije a fajčí.
28.5.2008, 13:25, bojnice
aaa
v krčme sa vždy fajčilo a pilo, a ked sa niekde nefajči tak do do takej hospody nejdem. Keďže podniky su oddelene pre fajčiarov a nefajčiarov, nevidim problem. Fajčím, chcem fajčiť, nepotrebujem, aby mi niekto niečo hovoril či mám a či nemám fajčiť, dokážem sa prispôsobiť aj nefajčiarskej skupine, ale do hospody si idem v kľude zapáliť a vypiť pivo, a komu sa to nepáči nech si sadne do nefajčiarskej časti, a nech sa stará o seba.
27.5.2008, 23:19
Lubos
kto chce fajcit ten si miesto najde
Som fajciar a rad si v podniku zapalim. Ked ale sedim so znamimy, ktory nefajcia tak sa jednoducho postavim a idem si zapalit von alebo k baru (aby som bol uplne cestny tak to porusujem v pripadoch ked maju dobre vetranie alebo je tam tak nahulene, ze je to uplne jedno). Nerobilo mi to problem doteraz a nebude ani ked bude v podnikoch zakaz fajcenia. Fajcenie je droga (navykove a skodi v akomkolvek mnozstve). Ked sa tohto zlozviku neviem zbavit ja, nevidim dovod preco by kvoli tomu mali trpiet aj ostatny. Zakaz fajcenia v uzatvorenych priestoroch vitam. Aj ked som fajciar...
23.5.2008, 12:17
Marcela
Len suhlasim
Vrele suhlasim so zakazom fajcenia. Som momentalne tehotna, no i bez toho ma vzdy napina ak vojdem do podniku kde to smrdi ako v putike a krcme najhorsieho zrna. Najhorsie je ze fajciari su ignoranti a myslia len a len na seba. Este lepsie by bolo ak by bol zakaz fajcenia uplne kontrolovany - t.j. by bolo i zakonom presne stanovene kto moze a hlavne musi kontrolovat miesta kde sa nesmie fajcit lebo momentalne je to tak benevolentne spravene ze zakon neriesi nic...
Apropo...som nefajciar a nikdy v zivote som ani ja ani moja rodina nefajcila.
20.5.2008, 18:28, NZ
dextrush
fajcenie
zakaz fajcit v podnikoch velmi vitam. najma preto, ze u nas je dost malo podnikov, kde sa nefajci. oddelene ne/fajciarske casti su vacsinou dost neucinne. a ak si chcem posediet tam, kde sa nefajci, skoncim u kamarata. a ked ideme niekde partia, aj fajciari, tak sa clovek nevyhne fajciarskemu podniku, zial.
prevencia, zvysovanie dane atd.. by bolo dost neucinne. pretoze kto fajcit chce, ten si peniaze a chut najde. je to o inom. o ochrane zdravia tych, ktori nefajcia.
20.5.2008, 16:21, presov
Katka
Nefajcit
V krcmach sa moze fajcit aj dalej, tam nechodievam takze to ma netrapi. Ale aby clovek nemohol ist ani do slusneho podniku aby odtial nevysiel nasiaknuty dymom a mohol doma hned prat saty... Preco by sme sa my - co zijeme zdravo teda aspon v tom ze nefajcime mali prisposobovat fajciacej mensine a inhalovat smrad a nicit si zdravie? To nikdy nepochopim.
18.5.2008, 16:28
fero
Som fajciar a osobne preferujem podniky,kde sa nefajci.Ak ma podnik nejaky vlastny dvor, atrium alebo podobne,nie je pre mna problem vybehnut von a zapalit si,dokonca ani v zime,ked je niekolko stupnov pod nulou.Je to jednoducho moj problem.Kedze moje oblubene podniky to maju uz dlho riesene tymto sposobom,nejak ma ten zakaz fajcenia netrapi.Som ale zvedavy,co budu robit tie krcmy,ktore nemaju ani dvor,ani terasu a su v centre mesta,kde je zakazane fajcit aj vonku.
18.5.2008, 15:35
BlueG
Ked do podniku vojde niekto, kto smrdi ako zumpa, tak ho s velkou pravdepodobnostou vyprevadia (vyhodia) von. Ale ked pride fajciar a zacne robit smrad, tak nic. Dost ma to irituje. Minule sme s partou chceli zajst na kofcu a kedze sme vsetci nefajciari, hladali sme podnik, ktory by nebol plny cigaretoveho dymu. Obehali sme ich asi 5-10 a hadajte, kolko sme ich nasli. Pravdaze ziadny. Nakoniec sme si kupili kolu v obchode a sli si pokecat domov..
Myslim, ze sa podniky odlivu zakaznikov nemusia moc obavat. Sak fajciari tam tiez nechodia iba kvoli fajceniu a ked budu mat 'abstak', tak si mozu ist zabafat von..
A najlepsie by bolo, kebyze sa cigarety uplne zakazu. Ved je to horsia droga nez mariska a v niektorych ohladoch dokonca horsia nez tvrde drogy (koks)..
17.5.2008, 19:23
    Strana 1 | Strana 2 | Strana 3    
Anketa je uzavretá, už nemôžeš pridať k nej komentár. Napíš do všeobecnej diskusie.
Ak tu tvoj obľúbený podnik nie je, pridaj ho a budeš jeho zakladateľom. Páči sa ti KamNaPIVO? Povedz o ňom kamarátom.Čo zlepšiť? Sme zvedaví na tvoj názor.
Uvádzané informácie pochádzajú v prevažnej miere od verejnosti, preto nemôžeme garantovať ich pravdivosť a presnosť. Každý môže údaje aktualizovať.
Obsah týchto stránok je chránený autorským zákonom © Použitie pre iné ako osobné účely je bez povolenia prevádzkovateľa zakázané.
Reklama na portále